EMT kliendid said kogemata massiliselt sõnumeid

, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
EMT logo.
EMT logo. Foto: Elmo Riig / Sakala

Esmaspäeval, 6. juulil said paljud EMT kliendid lühikese aja jooksul kümneid sõnumeid, mis nii mõnelegi inimesele häirivaks muutusid. EMT põhjendab seika sellega, et 30. juunist kuni 10. juulini toimub EMT SIM-kaardi eelisvõrkude uuendus. Selle käigus uuendatakse kõigi EMT lepinguliste klientide SIM-kaarte.


«Uuendused tehakse SMSide kaudu, mis peaksid olema kliendile märkamatud,» ütles EMT avalike suhete juht Kaja Sepp.

«Juhul, kui keegi on siiski näinud oma telefonile numbrilt 14530 saadetud tekstita sõnumeid, palume sellest EMT-le teada anda.,» rääkis Sepp.

Oluline on Sepa kinnitusel edastada firmale telefoninumber ja kasutatava mobiiltelefoni mudel. «Nii saaksime lähemalt uurida, kas probleem seisnes telefonimudelis või SIM-kaardis ning edaspidistel kordadel sellised sõnumid ka nendele klientidele märkamatuks muuta,» lisas Sepp.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles