Uksest sisse astudes oli kõik kena: salvrätikud, maitseained, söögiriistad ja mugavad toolid ootamas. Edasine polnud aga seltskonnas viibinud etiketikoolitaja ja kelneri sõnul enam kaugeltki kena.

«Tellimus võeti mugava kauguse pealt. Iga klient pidi ise vaatama, kuidas ta tellimuse edastab, minul tuli selleks end tooli peal täielikult ümber keerata, et teenindajaga ka silmsidet luua. Kokteile tellida polnud võimalik. Tellisime mahla, mis toodi keset lauda ning igaüks võttis ise, missugust soovis – nagu sööklas,» kirjeldas ta. Ebameeldivad üllatused aga jätkusid eelroa saabudes.

Mis edasi juhtus ja kuidas kommenteerib etteheiteid asutuse omanik, loe tänasest Valgamaalase paberlehest! Sealt selgub ka, millise Valga toidukohaga tegu oli.