Suurimal põllumajandus- ja toidumessil on väljas ka Valgamaa tooted

Jaan Rapp
, tegevtoimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Aakres tegutseva AS Bacula tegevjuht Vahur Vuks
Aakres tegutseva AS Bacula tegevjuht Vahur Vuks Foto: Arvo Meeks / Lõuna-Eesti Postimees

Maailma suurima toidu- ja põllumajandusmessi Internationale Grüne Woche 2016 osana toimub tänavu 18.–22. jaanuarini esimest korda eraldi alal toiduainete väljapanek, mis on suunatud spetsiaalselt kaubandus- ja toitlustusettevõtete esindajatele.

Berliini messikeskuse Marshallhausis toimuval ärikülastajatele suunatud esitlusalal pakutakse 170 erineva rahvusvahelise toote hulgas kuue Eesti toidutootja toodangut. Nende seas on ka Valgamaal Aakres tegutsev AS Bacula, kes esitleb näitusel innovatiivseid vaarika- ning mustika-vaarika funktsionaalseid moose.

Mahla- ja moositootjatest tutvustab veel OÜ Auxner astelpajunektarit Semu ja astelpajumoosi BioBerry.

Mahetoodetest püüab MTÜ Liivimaa Lihaveis kaubanduse esindajate huvi rohumaa lihaveise toodetega – esitlusel on väljas mahelihaveise rasv ja chorizo vorst. OÜ Pure Concepts tutvustab Berliinis Nordic Honey kaubamärki kandvat eksklusiivset mahemee sarja – tootevalikust leiab meesordid Creamy Dreamy, Spring Is in the Air ja Late Harvest.

Jookidest tutvustab AS Saku Õlletehas äriklientidele naturaalseid siidreid «Pilvine õun» ja «Mesine pirn» ning «Humal ja Oder» sarja õllesid India Pale Ale ja Dark Lager.

AS Linnamäe Lihatööstus on eriväljapanekul täissuitsu põdravorsti ja Wild Jerky kuivatatud põdralihaga.

«Eesti tootjad esitlevad Grüne Woche äriklientidele suunatud eriväljapanekul väga huvitavaid ja eksklusiivseid tooteid, millel on ekspordipotentsiaal suure tarbijaskonna, kuid väga tiheda konkurentsiga Saksamaa toiduturul. Näitusel väljas olevate Eesti toodete ühisnimetajaks on toodete naturaalsus ja omanäolisus,» ütles Eesti Põllumajandus-Kaubanduskoja juhataja Roomet Sõrmus.

Messi korraldajad on kutsunud professionaalsed ärikliendid väljapanekut külastama koostöös ajakirjaga Lebensmittelpraxis ning Berliini Hotellide ja Restoranide Liiduga. Tooteid esiteltakse viies temaatilises grupis: liha- ja piimatooted; ökotooted ja taimetoidud; delikatessid ja maiustustused; pagari- ja teraviljatooted ning joogid.

Eesti toiduained on tänavu 15.–24. jaanuarini Berliinis toimuval maailma suurimal põllumajandus- ja toidumessil Grüne Woche esindatud juba 23. korda. Kümne päeva jooksul külastab messi üle 400 000 inimese.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles