Kanal 2 heategevusliku telesaate „Kodutunne“ kaubamärgi all on tuntuks saanud ka mitu toidutoodet. Juba tuttavatele pagaritoodetele lisanduvad nüüd ka „Kodutunne“ talupiim, kommid, piparkoogikook.
"Kodutunne" laiendab tootevalikut
"Konsumites ja Maksimarketites on müügil hooajatoode Piparkoogikook Eesti Leivatööstuselt; Prismades ja Comarketites ning taluturgudel rammus ja ehe piim Nopri Talust; Grossi, Meie, Aldari ja Konsumites ning A ja O kauplustes erinevad kommid Kommipommilt,“ ütles „Kodutunne“ tooteseeria turundusjuht Rene Kiis.
„Meie eesmärk on aidata ja toetada toote tegijaid arenduse, müügi, turunduse vallas. Samas aitab tootja kaasa telesaate tootmisele - iga toote ostu summast läheb osa saates remonditavate kodude ehitustegevuse rahastamiseks," kinnitas ta.
"See teeb suurt rõõmu, et õilsa eesmärgi nimel on "Kodutunne", head tootjad ja kaubandusettevõtted koondunud ühe mütsi alla,“ ütles saate produtsent Kristi Nilov. Ta lisas, et tulevikus toidutoodete valik suureneb veelgi ja kaubamärk „Kodutunne“ laieneb ka kodutoodetele.
"Kodutunne seostub usaldusega -. nagu vanaema juures. "Võrumaa vanaema piimaköögis" tehtud ehtsad Nopri piimatooted on Eestimaa tarbijate ees juba 17 aastat. Lihtsad, vähetöödeldud, usaldusväärsed -- nagu Kodutunde Talupiim," lausus üks tootjatest, Nopri Talu peremees Tiit Niilo.
Valgamaalt võib "Kodutunde" tooteid otsida Valga Siili Konsumist ja Valga Maxxima kauplusest.
„Kodutunne“ on heategevuslik, populaarne ja oma kogukonnaga kodumaine ja kodune saade ning suurte võimalustega kaubamärk. „Kodutunne“ on premeeritud Unicef Eesti Rahvuskomitee autasuga "Sinilinnu Tänutäht", Eesti Koduomanike Liidu poolt tiitliga "Koduomaniku Sõber" ning tunnistatud Aadu Luukase missioonipreemia 2015. aasta nominendiks.