Eestis käivad pidevad identiteediotsingud meenutavad tihti musta kassi püüdmist pimedas toas, mille puhul keegi ei tea, kas loomake üldse ruumis on. Järjekordsed otsingud käivitusid novembri teisel poolel. 18. novembrist saab loodavale riigibrändile saata lugusid ja pilte sellest, mis teeb Eesti eriliseks ning osaleda saab ka Eesti märgi ideekonkursil.
Tellijale
Juhtkiri: see õnnetu Eesti märk
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kogutud lugude ja piltide abil püüavad kampaania käimalükkajad leida vastust küsimusele, mille üle tasub Eestis uhkust tunda. Samuti seda, mis teeb meid teiste riikide ja rahvastega võrreldes eriliseks ning millisena soovime Eestit näha 25 aasta pärast.