Juhtkiri: see õnnetu Eesti märk

Piret Karu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Bussijaama Tõrva keskväljakul Tartu poole liikujatel enam kuigi sageli asja pole.
Bussijaama Tõrva keskväljakul Tartu poole liikujatel enam kuigi sageli asja pole. Foto: Arvo Meeks / Lõuna-Eesti Postimees

Eestis käivad pidevad identiteediotsingud meenutavad tihti musta kassi püüdmist pimedas toas, mille puhul keegi ei tea, kas loomake üldse ruumis on. Järjekordsed otsingud käivitusid novembri teisel poolel. 18. novembrist saab loodavale riigibrändile saata lugusid ja pilte sellest, mis teeb Eesti eriliseks ning osaleda saab ka Eesti märgi ideekonkursil.

Kogutud lugude ja piltide abil püüavad kampaania käimalükkajad leida vastust küsimusele, mille üle tasub Eestis uhkust tunda. Samuti seda, mis teeb meid teiste riikide ja rahvastega võrreldes eriliseks ning millisena soovime Eestit näha 25 aasta pärast.

Paljudel on veel hästi meeles kunagine suuresti Evelin Ilvese eestvedamisel aset leidnud kampaania Eesti märgi Welcome To Estonia kujundamiseks. 2002. aasta aprillis avalikkusele tutvustatud märgi kontseptsioon läks ametlikel andmetel maksma 13,3 miljonit krooni, ent paraku valdav osa Eesti elanikkonnast seda omaks ei võtnud.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles