Mart Müürisepp loodab põnevat jahti

Jaan Rapp
, tegevtoimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kampaania reklaamnägu Mart Müürisepp
Kampaania reklaamnägu Mart Müürisepp Foto: Mihkel Maripuu / Postimees

Lastele suunatud alumiiniumist teeküünlaümbriste kogumisaktsioon «Küünlaümbriste jaht» on käesoleval hooajal juba püstitanud osalejate arvu poolest uue rekordi. Kui 2014/2015 hooajal tegelesid küünlaümbriste kogumisega pea 6500 last üle Eesti, siis sel hooajal on ühe kuuga registreerunud osalema juba 11 000 last. 

«Siiras rõõm on näha sellist osalejate arvu! Registreerimisperiood kestab kuni 31. jaanuarini, seega kutsun üles kõiki klasse ja lasteaiarühmi, kes juba ei ole oma osalemisest teatanud, seda kindlasti tegema. Peagi on käes ka jõuluperiood, mil küünlaümbriseid tekib peredes keskmisest rohkem,» tuletas meelde kampaania eestvedaja ja Kuusakoski brändijuht Mari-Liis Kallismaa.

Kui eelmisel hooajal võttis kampaaniast osa 220 koosseisu üle Eesti, siis praeguseks on oma osalusest teatanud üle 500 klassi või lasteaiarühma. «See on väga suur asi, et nii paljud koolid ja lasteaiad on otsustanud kasutada võimalust läbi mängu panna lapsi mõtlema keskkonna ja taaskasutuse peale,» ütles AS Kuusakoski juhatuse esimees Kuldar Suits. 

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles