Postiasutuste kunstlik elustamine ei vii kuhugi

Kaido Padar
, Eesti Posti postiteenuste juht
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kaido Padar
Kaido Padar Foto: Peeter Langovits / Postimees / Scanpix

Traditsiooniline kirjasaatmine on viimase kümne aastaga kuus korda vähenenud ning e-kaubanduse kiire kasv on ümber kujundamas ka postiteenuseid. Inimesed külastavad postkontorit harva ning kui nad seda ka teevad, siis peamiselt selleks, et oma pakk kätte saada. Muutunud oludes on põhjust postkontorite roll üle vaadata.

Eesti Posti postkontorites töötab veidi rohkem kui pool tuhat klienditeenindajat, üks tublim kui teine. Kui neid juurde värbame, siis ikka selleks, et nad meie postiasutustes postiteenust osutaks.

Paraku näitavad numbrid seda, et tihti on postkontorites peamiseks müügiartikliks postmarkide, ümbrike ja postkaartide asemel hoopis muu: küünlad, lotopiletid, madratsid, kummikud, tualettpaber. Väiksemates kohtades tegeleb postkontor tänapäeval elus püsimiseks kõige muuga peale postiteenuse osutamise.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles