Juhtkiri: Maainimene rataste all

Piret Karu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Valga, 28.09.2015

Elroni esindajate kohtumine Valga raekojas.
Teemaks uute sõiduplaanide tutvustus,  ülevaade 2015 aasta senistest tulemustest ning ettevõtte visioon rongiliikluse arengutest. Osalevad maavanem Margus Lepik, arengu-ja planeeringuosakonna juhataja Ivar Unt ning peaspetsialist ühistranspordi alal Liia Rätsep.


Foto: Arvo Meeks/Valgamaalane
Valga, 28.09.2015 Elroni esindajate kohtumine Valga raekojas. Teemaks uute sõiduplaanide tutvustus, ülevaade 2015 aasta senistest tulemustest ning ettevõtte visioon rongiliikluse arengutest. Osalevad maavanem Margus Lepik, arengu-ja planeeringuosakonna juhataja Ivar Unt ning peaspetsialist ühistranspordi alal Liia Rätsep. Foto: Arvo Meeks/Valgamaalane Foto: Arvo Meeks / Lõuna-Eesti Postimees

Pea kaks aastat on paljud Eesti inimesed, sealhulgas Valgamaa elanikud, saanud tunda rõõmu uute Elroni rongide üle. On tõsi, et nendega on olnud ka probleeme: kord ei mahu kõik peale, kord seisab rong rikke tõttu raudteel või väljub hilinemisega.

Siiski ei suuda tõrvatilgad üles kaaluda asjaolu, et enamasti toimib reisirongiliiklus korralikult. Rongid on aga kiired ja mugavad, kui võrrelda varasemate Edelaraudtee raudruunadega või nendega, mis Valga ja Riia vahet sõidavad.

Paraku kehtib ka majanduses tihti tõde, et ühe õnn on teise õnnetus. Antud juhul on ebamugavasse seisu sattunud bussiettevõtted, kes uute rongide käimahakkamise järel olnud sunnitud reisijate arvu vähenemise tõttu oma liinivõrgu kriitilise pilguga üle vaatama. Näiteks on Sebe lõpetanud kõik ühendused Tallinna ja Valga vahel. Loodetavasti ei kao lähiajal liinilt teise vedaja – Taisto – bussid.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles