Eile ilmesid juba kolmandat korda nädala jooksul probleemid kaardimaksetega.
Kaardimaksed tõrkusid taas
«Tegemist oli meie koostööpartneri seadmete tehnilise ümberseadistamise tulemusel tekkinud häirega,» ütles Swedbanki pressiesindaja Mart Siilivask.
Lõuna paiku olid häiritud Swedbanki kaardimakseterminalide ning internetipanga töö. «Osa kliente ei saanud üldse kaardiga maksta meie terminalides ning osal toimus ühendus aeglaselt. Sama kehtis ka internetipanga kohta – sisselogimine võis võtta aega või osal ei toiminud üldse,» ütles Siilivask.
Ta lisas, et antud intsident pole seotud viimaste päevade Nets Estonia juhtumiga ega ka nädalavahetusel toimuva pangasisese testiga, mille tulemusel võivad taas nii netipank kui ka kaardimaksesüsteemid tõrkuda.
Ka Nets Estonia juhataja Raivo Tinni kinnitas, et nende süsteemides probleeme ei esinenud. «See meid ei puuduta, ma näen, et meie süsteemid on praegu kõik korralikult töös,» ütles ta.
SEB panga kommunikatsioonijuht Evelin Allase kinnitusel töötasid SEB pangas kõik süsteemid normaalselt ja kaardimaksetega probleeme ei olnud. «Sain just sõnumi, et Swedbanki kaarditerminalidega on probleeme, mitte SEBi omadega, need töötavad. Võib olla aga nii, et kui maksta SEBi kaardiga Swedbanki kaarditerminalis, siis see ei pruugi töötada,» ütles Allas.
Danske panga turundus- ja müügidivisjoni direktor Anneli Rõuk tunnistas probleeme internetipangaga probleeme. Põhjus on võrguseadmete tehniline rike."