Käis usin ajuragistamine koolielu tuleviku üle

, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kuigi laudkonnad ragistasid koolielu huvitavamaks muutmise nimel kõvasti ajusid, valmis lahendusteni, millega saalist lahkudes jätkata, ei jõutud.
Kuigi laudkonnad ragistasid koolielu huvitavamaks muutmise nimel kõvasti ajusid, valmis lahendusteni, millega saalist lahkudes jätkata, ei jõutud. Foto: Henri Kõiv

Teisipäeval kogunes üle kaheksakümne õpetaja, koolijuhi, lapsevanema, õpilase, omavalitsusjuhi, ärimehe ja kolmanda sektori esindaja Valga kultuurikeskusesse, et ühiselt leida vastus küsimusele, kuidas Valgamaa koole huvitavamaks muuta.

Kooli- ja haridussüsteemi üle peetavatel aruteludel pole nii lai osalejatering tavaks, kuid algatus «Huvitav kool», mille osana regionaalne mõttekoda Valgas teoks sai, näeb kooli avaramalt. «Kooli kui organisatsiooni arendamise asemel keskendub «Huvitav kool» kogukonnale,» rõhutas algatuse eestvedaja, haridus- ja teadusministeeriumi üldhariduse osakonna asejuhataja Pille Liblik muutust mõtteviisis.

Libliku sõnutsi on Eesti ühiskond jõudnud arenguetappi, kus erinevat tüüpi kogukonnad – külaliikumised maapiirkondades, asumiseltsid linnas – on kasvanud piisavalt tugevaks. «Kogukonnad on tänaseks mõnes mõttes koolist isegi mööda läinud ja neil on haridusasutustele üht-teist pakkuda.»

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles