Küsitlejad uurivad turistide rahulolu ja vajadusi

Piret Karu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
EASi turismiarenduskeskuse direktor Tarmo Mutso usub, et küsitluse tulemused aitavad riigil ja ettevõtjal oma turismitegevusi võimalikult täpselt suunata.
EASi turismiarenduskeskuse direktor Tarmo Mutso usub, et küsitluse tulemused aitavad riigil ja ettevõtjal oma turismitegevusi võimalikult täpselt suunata. Foto: Dmitri Kotjuh / Järva Teataja

Statistikaamet alustas eile Eesti piiripunktides septembri keskpaigani kestvat väliskülastajate uuringut, mille eesmärk on välja selgitada välisriikide elanike Eestis tehtud kulutused, külastajate reisimotivatsioon, -käitumine ja rahulolu.

Uuringu tellija on Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus (EAS), kes kasutab saadud andmeid turismisektorile sisendi andmisel.

«Turismisektoris on riikide vahel tihe konkurents, mistõttu tuleb riigil ja ettevõtjal oma tegevusi võimalikult täpselt suunata. Tegevuste planeerimisel on oluline välja selgitada turistide rahulolu ja vajadused, mis neil Eestit külastades tekivad. Uuringu tulemusena saavad nii riik kui ka ettevõtjad paremini planeerida turismi suunatavat raha,» selgitas EASi turismiarenduskeskuse direktor Tarmo Mutso.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles