Kaks Valga teeninduskohta pälvis tunnustuse

Eveliis Vaaks
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kliendid saavad aru, kui on saabunud teeninduskohta, mis Eesti saja parima seas. Nimelt kinnitab saavutust vastav tunnistus.
Kliendid saavad aru, kui on saabunud teeninduskohta, mis Eesti saja parima seas. Nimelt kinnitab saavutust vastav tunnistus. Foto: Arvo Meeks / Lõuna-Eesti Postimees

Hea teeninduse kuu käigus saja parima hulka jõudnud Valgamaa teeninduskohtade esindajad arvavad, et arvestades eestlaste kiitmiskitsidust, tuleb tunnustuse üle südamest rõõmus olla.

Liiklusregistri Valga büroo juhataja Aivar Tumanovi sõnul tunnustus otseselt üllatavana ei tulnud. «Kui arvusid vaadata, saime 39 kiitust, mis kuu peale jagatuna polegi ju palju. Oleks olnud 390 kiitust, oleks teine asi, aga eks eestlane ongi ju suhteliselt kitsi kiitust jagama,» rääkis ta.

Tumanovi sõnul on tõenäosus tagasisidet saada suurem, kui klienti tagasisidestamise võimalusest teavitada. «Kui viisakalt selgitad, et soovime tagasisidet ja et märtsis on käimas hea teeninduse kuu kampaania, ikka reageeritakse ka. Kui aga initsiatiivi üles ei näita, tagasisidet eriti ei tule.»

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles