Diplom ei taga kopsakat palka hõbekandikul

Sirle Rosenfeldt
, IRLi Noorte esimees, Valga gümnaasiumi vilistlane
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Sirle Rosenfeldt
Sirle Rosenfeldt Foto: Erakogu

Mõni aeg tagasi võisime erinevatest meediaväljaannetest lugeda huvitavaid artikleid, kus noored tõid välja, et ei leita tööd või ei soovita minna tööle miinimumpalgaga. Selliste sõnavõttude ning üldlevinud arusaamade taustal tekkis küsimus: mida siis noored ootavad?

Klienditeenindaja amet on justkui maha tehtud ja kole amet. Siinkohal vaidleksin aga hea meelega vastu neile, kes seda väidavad. Klienditeenindaja amet on üsnagi raske. Muidugi, eks see oleneb konkreetsest tööst ja kohast, kuid selleks, et valdkonnas hakkama saada, tuleb olla vägagi kannatlik.

Olen isegi töötanud klienditeenindajana ning tänulik selle kogemuse eest. Õppisin olema kannatlik, kuulama ning viisakalt suhtlema. See kogemus õpetas distsipliini, kuidas erinevates olukordades hakkama saada.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles