Lihatootja üllatab retrovorstidega

Piret Karu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Atria Eesti AS tõi Vastse-Kuuste kaubamärgi all turule uued tooted: doktorivorsti ning juustuvorsti.
Atria Eesti AS tõi Vastse-Kuuste kaubamärgi all turule uued tooted: doktorivorsti ning juustuvorsti. Foto: Andres Haabu / Postimees

Atria Eesti AS tõi Vastse-Kuuste kaubamärgi all turule uued tooted: doktorivorsti ning juustuvorsti, mis valmistatud kunagise nõukogudeaegse populaarse retsepti järgi. Stiliseeritud nostalgilise ja retrohõngulise kujunduse on saanud ka mõlema vorsti pakendid, teatab ettevõte oma pressiteates.

«Inimesed armastavad endisi aegu meenutada ning unistada, et ka käesolevas ajahetkes oleks rohi sama roheline ja taevas sama sinine kui minevikus. Väga paljude toodete eluiga on nii Eesti kui rahvusvaheliste toodete puhul aastakümneid, isegi aastasadu. Tõelisi igikestvaid hitte sünnib tootearenduses siiski pigem harva ning neid, mis sünnib, tuleb hoida,» sõnas Atria Eesti ASi juhatuse esimees Olle Horm.

«Piltlikult öeldes oleme toonud selle rohelise rohu ja sinise taeva tagasi, sest Vastse-Kuuste uued vorstid on valmistatud traditsiooniliste originaalretseptide järgi,» lisas Horm.

Atria Eesti omab kolme kaubamärki: Maks & Moorits, Wõro ja VK. Suur osa ettevõtte toodangust valmib Valgas.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles